Odpowiedzi

2010-01-18T14:46:43+01:00
Uchorosty, pustynne trawy i słonorośla.
26 2 26
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T14:47:34+01:00
Jezeli chdozi o rosliny to zyja tam przede wsyztskim kaktusy i inne sukulenty, a ich glownym rzystosowniem jest wytworzenie grubszej waswtu kutykuli co ogranicza parowanie oraz magazynowanie wody wenatrz ciala
Zwerzete to glownie stawonog, przewaznie skorupiaki, ich przystosownaiem jest wytworzenie grubej warswy oskorka z chityny co ogranicza parwoanie i chroni tez w niewielkim stopniu przed cieplem
30 3 30