Odpowiedzi

  • Roma
  • Community Manager
2010-01-18T14:52:07+01:00
To Twoja mama, czyli tak jak ona, a data ur. to data ur. Twojej mamy:))))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T14:52:13+01:00
Jeśli mama na tylko jedną siostrę to siostra siostry mamy to mama (ma tak samo na imię i urodziła się tego samego dnia), a jeśli mama ma przynajmniej 2 siostry to niewiadomo.
2010-01-18T14:52:35+01:00
Inion jest wiele zależy jak ma na imię np.ewa 20,01,1964