Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T14:54:30+01:00
1. niewielki hotel przy ruchliwej drodze; austeria; 2. egzekucja wyroku przez samych zainteresowanych w prawodawstwie staropolskim
5 1 5
2010-01-18T14:55:30+01:00
To coś takiego jak restauracja gdzie można zjeść i odpocząć podczas jazdy samochodem.
3 2 3
2010-01-18T14:58:48+01:00
Egzekucja wyroku przez samych zainteresowanych w prawodawstwie staropolskim, molek lub hotelik przy ruchliwej drodze; gospoda;karczma; knajpa
5 3 5