Odpowiedzi

2010-01-18T15:01:12+01:00
Życzę Tobie chociaż wiem ze nie lubisz świąt więcej pieniędzy.
Mam nadzieję że nie spędzisz ich samotnie.
2010-01-18T15:04:22+01:00
Drogi Ebenezerze!
Z okazji świąt Bożego Narodzenie, życzę ci wszystkiego najlepszego.
Proszę, nie bądź taki zły. Jeszcze raz: wszystkiego najlepszego

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:04:44+01:00
Drogi Ebenezerze Scrooge ,Choć wiem że nie lubisz świąt,wysyłam ci tę życzenia:Zdrowia szczęścia i pamiętaj żeSą w życiu chwile, gdy wszystko koloru nabiera.
Gdy miłość wygrywa, nienawiść umiera
a obcość w bliskość przemija.
Gdy radość smutek zastępuje
a uśmiech jak nigdy smakuje.
I czujesz, że jest do zrobienia dobrego tyle.
3 5 3