Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:09:08+01:00
60×30gr=18zł
120%×30gr=36gr
18zł÷36gr=50 jaj
można kupić 50jaj
1 5 1
2010-01-18T15:12:39+01:00
60*0,3=18
0,2*0,3=0,06
0,3+0,06=0,36
18:0,36=50

odp. Za tę samą kwote można kupić 50 jaj
1 5 1
2010-01-18T15:16:00+01:00
60*0,30 = 18zł
0,30*20%(0,2) = 0,06
0,30+0,06 = 0,36 - cena droższego jajka o 20%
18:0,36 = 50 jaj
odp: Za tą samą kwotę droższych jaj można kupić 50 sztuk
1 5 1