Odpowiedzi

2010-01-18T15:07:20+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:07:49+01:00
Narodowa Demokracja lub ruch narodowy (popularna nazwa endecja od skrótu ND) – polski ruch polityczny o ideologii nacjonalistycznej, powstały pod koniec XIX wieku. Głównym ideologiem i współzałożycielem Narodowej Demokracji był Roman Dmowski.Demokracja powstała w Atenach i Grecji.
2 4 2
  • tark
  • Początkujący
2010-01-18T15:14:23+01:00