Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:17:35+01:00
Zenek dzięki przyjażni z dziećmi otworzył się. Zaczął rozmawiać z innymi i stał się lepszym człowiekiem.
Ula dzięki przyjażni pogodziła się z ojcem, a także dzięki Pestce była sympatyczną dziewczyną, nie była samotna.
Pestka dzięki przyjaciołom nie nudziła się w wakacje a także przeżyła z nimi wiele ciekawych chwil.
Marian przestał się mądrzyć i zachowywał się odpowiedzialnie.
Zenek wydoroślał i zrozumiał co to znaczy pomoc innym.
96 3 96
2010-01-18T15:19:22+01:00
Przyjaźń daje każdemu człowiekowi szczęście. Z bohaterom z "Ten obcy" również pokazała jak ważna jest przyjaźń. Że zawsze mogą na siebie liczyć i sobie wzajemnie pomogą.
68 2 68
2010-01-18T15:22:21+01:00
Zenek Wójcik dzięki przyjaźni:
-zyskał przyjaciół
-odnalazł wujka
- zrozumiał, że warto zaufać ludziom
-naprawił swój błąd i zrozumiał, że kradzież jest zła
-poznał pierwszą miłość
-przeżył na wyspie

Ula Zalewska:
-odbudowuje dobre relacje z ojcem
- zyskała przyjaciół
-zaczęła ufać innym
- nauczyła się asertywności
-nauczyła się pomagać innym
-poznała swoją miłość

Pestka Ubyszówna:
-zyskała przyjaciół
-zrozumiała, że nie jest najważniejsza na świecie
-nauczyła się pomagać innym
-zrozumiała, że w życiu nie jest najważniejszy wygląd zewnętrzny
133 4 133