Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:16:44+01:00
Szczątki liści kapusty --- bielinek kapustnik --- pająk --- drozd --- ryjówka --- kuna --- rosomak ---jastrząb --- lis --- ryś --- wilk --- niedzwiedź
26 3 26
2010-01-18T15:18:47+01:00
Mam nadzieje że o to kaman x]]

1.Pszenica --> Mysz ---> Lis ---> Jastrząb

2.plankton----->ukleja----->jazgarz----->okoń----szczupak--->sum---->rybołów------>lis

3.fitoplankton--->wrotki--->oczliki--->larwy ryb--->larwy ważek--->leszcz--->sum
18 3 18