Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:20:00+01:00
Moją ulubioną krainą byłoby miejsce gdzie władze w państwie mialyby dzieci. Dorośli musieliby się ich sluchac i przestrzegać ich prawa. Nie trzeba by było chodzic do szkoły i panował by obowiązek 6 godzinnej zabawy dziennie.
Panowałaby w niej miła atmosfera. Nie było by przestępstw, zabójstw i wypadków. Wszyscy żyli by wiecznie. Nie panowałoby w niej zło. sstarczy?
6 4 6
2010-01-18T15:20:03+01:00
Moja wymarzona kraina to świat elfów. Chciałabym zwiedzić, jak wyglądają elfy i ich świat. Chciałabym się dowiedzieć, czy mają swój sekretny świat, czy mają duże domki itp... Elfy to magiczne stworzonka, które mnie zainspirowały i wzbudziły mój zachwyt.
6 3 6
  • Any3
  • Początkujący
2010-01-18T15:21:01+01:00
Moja kraina jest położona nieopodal Wenus.
Zawsze góruje tam słońce, nigdy nie zachodzi noc.
Jest piękna, gdyż występuję tam liczna roślinność.
Dzięki temu, mieszkańcy tej planety, mianowicie Marins mają do dyspozycji dużo tlenu. Planeta jest zamieszkiwana przez wiele dzikich zwierząt. Planeta nazywa się Marakana.
6 4 6