Odpowiedzi

2010-01-18T15:21:04+01:00
Bredzić (mówić, pleść), co ślina na język przyniesie

mieć długi język
mleć językiem
ugryźć się w język
język komuś kołkiem staje
zapomnieć języka w gębie
zasięgnąć języka
znajdować (znaleźć) z kimś wspólny język
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:23:44+01:00
Ktoś ciągnie kogoś za język
ktoś próbuje skłonić kogoś do mówienia
Nie ciągnij mnie za język i tak ci nic nie powiem
i tak dalej o to strona
http://portalwiedzy.onet.pl/polszczyzna.html?qs=j%EAzyk&tr=pol-fra&ch=1&x=17&y=2
1 3 1