Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:24:37+01:00
Narysuj piórnik skreśl nik i dodaj o
narysuj mak skreśl k i napisz kawalarz i skreśl kawa
narysuj druchna skreśl chna i narysuj żyto i zamień to na na
narysuj dama skreśl ma dodaj ch
mam nadzieję że pomogłam
2010-01-18T15:36:57+01:00
PIÓRO

Narysuj rybe z zębami ^^
Napisz PIRANIA i skreśl RANIA
i jest już PI
później narysuj dziewczyne i napisz CÓRA
i skreśl C
i jest już PIÓR
Narysuj oko i skreśl KO


MALARZ

Narysuj cukierka i podpisz MALAGA i skreśl GA
i jest MALA
Następnie narysuj lekarza i podpisz LEKARZ i skresl LEK


DRUŻYNA
Narysuj i podpisz DRUŻKA skreśl KA
Narysuj i podpisz DZIEWCZYNA i skreśl DZIEWCZY


DACH

Narysuj kwiatka i podpisz DALIA i skreśl LIA
Następnie narysuj dom i podpisz GMACH i skreśl GMA

Prosze ;]