Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:24:37+01:00
A) Mała Kasia czyta.
Kasia czyta książkę codzinnie wieczorem.

b)Ogromny statek dopłynął.
Statek kilka dni temu dopłynął do potru.

c)Piękne i kolorowe kwiaty zakwitną.
Kwiaty na wiosnę zakwitną na łące.
110 4 110
2010-01-18T15:24:58+01:00
A) Kasia czyta.
Kasia z klasy V a dziś czyta.
Kasia czyta wyraźnie i płynnie.

b) Statek dopłynął.
Wielki,oceaniczny statek już dopłynął.
Statek dopłynął dziś do portu w Gdyni.

c) Kwiaty zakwitną.
Małe,pachnące kwiaty już niedługo zakwitną.
Kwiaty zakwitną niedługo w ogrodzie babci,będzie wtedy kolorowo.
53 3 53
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T15:25:26+01:00
A) kasia czyta długą książkę
ruda kasia czyta książkę
b)wielki statek dopłyną
statek na reszcie dopłynął
c)pachnące kwiaty zakwitnął
kwiaty zakwitną późną jesienią
57 2 57