Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:24:11+01:00
To tak :
x - liczba kasztanów Agnieszki
3x - liczba kasztanów Jacka

Na początku było tak
x i 3x
Po zmianie
x+15 i 3x-15
x+15=3x-15
-2x=-30
x= 15
Odp. oboje w tej chwili maja po 30 kasztanów
1 1 1
2010-01-18T15:24:45+01:00

x=3y
x-15=y+15

3y-15=y+15
3y-y=15+15
2y=30
y=15 - tyle ma Agnieszka

x=3*15
x=45 - tyle ma Jacek
2010-01-18T15:26:09+01:00
Agnieszka 15
jacek 15 razy 3=45
45-15=30
15+15=30