Odpowiedzi

2010-01-18T15:26:51+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Boże, proszę Cię pomóż mi w tej sytuacji. Naprawde nie wiem jak postąpić. Racz mi dopomóc i udziel mi wsparcia. Zapewniaj mi swoje kierownictwo. Nie prosze cię o nic więcej. Błagam cię boze.
1 5 1
2010-01-18T15:27:59+01:00
W imię ojca i syna i ducha świętego.
Modlę się do ciebie Boże aby nasi nauczyciele zawsze byli mili i szczęśliwi oraz bym zdał z wysoką średnią.
Amen.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:38:08+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Módlmy się za nasze rodziny,krewnych,bliskich aby żyli w szczęściu i zdrowiu , za starszych ludzi mieszkających w domu starców aby ich rodzina była nimi zainteresowana , módlmu się tagże z ludzi mieszkających na Haiti aby wszystkie nieszczeęścia opuściły ich państo ......
2 5 2