Odpowiedzi

2010-01-18T15:31:32+01:00
Moim zadaniem w Kosciele jest uczestczniczenie we mszy sw i
sluchanie słowa bożego
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:41:16+01:00
Moim zdaniem w kosciele jest bardzo 'fajnie .
, poniewaz moge spotkac sie z Jezusem .
moge sie modlic .. za moich bliskich .
' w kosciele mozna tez oczyszcic sie z grzechu i przyjac pana Jezusa w postaci chleba i wina .. ;]

. o to chodzi ' .? ; dd .
1 5 1