Proszę o pomoc w zadaniu odwdzięczam sie 10-oma pkt-mi

zad 1
a)W klasie jest 26 uczniów.Chłopców jest o 4 więcej niż dziewcząt.Ile jest chłopców w tej klasie?

b) średnia waga chłopców wynosi 45 kg a średnia waga dziewcząt :
48 kg. Ile łacznie waża uczniowie w tej klasie ?

C) Jaka jest średnia waga uczniów w tej klasie ?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:38:15+01:00
A)26-4=22
22:2=11-liczba dziewcząt
11+4=15- liczba chłopców
b)15*45=675-waga chłopców
11*48=528-waga dziewczyn
675+528=1203
c)1203:26=46,26
2010-01-18T15:38:50+01:00
A)26-4=22
22:2=11
11-dziewczęta
11+4=15-chłopcy
b)15x45=675
11x48=528
675+528=1203
c)1203:26=ok.46.26
2010-01-18T18:06:03+01:00
A)
26-4=22
22:2=11-liczba dziewcząt
11+4=15- liczba chłopców

b)
15 × 45=675 -waga chłopców
11 × 48=528 -waga dziewczyn
675+528=1203


c)1203:26=46,26

Prosiee Aga :D (: