Musze napisac reportaż lub jakiś Wywiad na temat
"massmedia jako zagrożenie dla wiary"

jakby ktoś niewiedział to massmedia to poprostu media np.telewizja,komputery

daje najs.. bardzo prosze z góry dziekuje ... musze miec jakies pomysly jak masz to pisz ;););)

2

Odpowiedzi

2010-01-18T18:15:16+01:00
Jeśli pomysły też się liczą to umiesc w tym reportażu informacje o tych wszystkich wojnach religinych , kiedyś, o np. odciąganiu młodzieży od religi , buntownictwo w internecie i wg , przyciąganie do jakichś sekt ..
pozdro ; D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:50:14+01:00
-Dzień dobry, czy mogę przeprowadfzić z panią wywiad?
-Tak, tylko mam nadzieję, że pytania bedą proste
-Oczywiście, Jakim zagrożeniem dla wiary jest massmedia?
-O i to jakim wielkim! Dzieci i wiele dorosłych woli spedzać czas przed komputerem lub ogladając telewizje, niż pójść do koscioła w niedziele. Niektóre z dzieci nie pamieta modlitw, ale za to zna doskonale podstawowe zasady informatyki. Dorosli zaś dowiadują sie wielu złych legend o Jezusie, Bogu, Duchu Świętym...korzysta z wróżek itp., dlatego moim zdaniem ludzie powinni używać tych sprzetów, ale ze zdrowym rozsądkiem.
-Dziękuje za odpowiedź. Do widzenia
-Do widzenia

Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam ;)
3 4 3