Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:44:26+01:00
1. Rozwój międzynarodowych firm
zniesienie granic państw
jednolite nazewnictwo (np.coca-cola)
przyjmowanie tego samego stylu życia
przemieszczanie się z kraju do kraju
współpraca krajów ze sobą

2.Plusy
powstanie międzynarodowych firm, korporacji
szybszy przepływ kapitału
rozwój i upowszechnienie nowych technologii,
lepszydostęp do tańszych towarów
usówanie barier między państwami
szybki przepływ inflacji
skrócenie casu podróży

Minusy:
pogłębianie się dysproborcji między krajamoi słobo rozwiniętymi a bogatymi
osłabienie roli państwa
zagrożenie terroryzmem
upadek lokalnych firm
zanikanie tradycji i kultury, zwyczajów
zatracebnie poczucia wartości dobra i zła
2010-01-18T15:47:20+01:00
1.Autostrady
2.Rolnictwo
3.Zwolnienia podatkowe

Minusy: zniszczenie cennych obiektów flory
- możliwość wyginięcia różnych rodzajów zwierząt
Plusy:
- rozwój technologiczny
- postęp nauki

Proszę bardzo :)