Odpowiedzi

2010-01-18T15:44:46+01:00
2) Wielki Jezioro Słone
Jezioro Aralskie
jezioro lobeliowe na Pomorzu
Jezioro czad


1)Bajkał
Tanganika
Martwe
Malawii
Wiktorii
Ładoga
Górne
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:45:58+01:00
1)Podaj przykłady największych i najgłębszych jezior świata.

największe:
1. Morze Kaspijskie 371 800
2 Górne 82 410
3 Wiktorii 68 800
4 Huron 59 596
5 Michigan 57 850
6 Tanganika 32 893
7 Bajkał 31 500

najgłębsze:

1 Bajkał 1680
2 Tanganika 1435
3 Morze Kaspijskie 1025
4 O'Higgins/San Martín 836
5 Niasa 706
6 Issyk-kul 668
7 Wielkie Niewolnicze 614

2)Znajdz na mapie świata przykłady jezior słonych.

Morze Kaspijskie, Jezioro Aralskie, Morze Martwe, Wielkie Jezioro Słone Jezioro Eyre, Asal


21 4 21