Odpowiedzi

2010-01-18T15:48:02+01:00
Szkodliwe:
wywołuje rozmaite choroby, raka
do tworzenia bomb

Kożystne
wykorzystywane do czrpania energii z pierwiastków
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:51:34+01:00
-pozytywne :
leczenie chorób nowotworowych
prześwietlania Rtg w celu wykrycia złamań kamieni i innych chorób
wykrywanie wad konstrukcyjnych w budowach przemysłowych
żródło energi w elektronowniach atomowych
oznaczanie wieku skał wymarłych organizmów

-negatywne:
zmiany w stróktórze genów
osłabiebie układu odpornościowego
zaincjatowanie powstania nowotworów


myślę że pomogłam xD