Proszę Was, odpowiedzcie na pytania "Tak, Nie"
Dziękuję z góry ;**

- Sprowadzano do Europy cenne przyprawy korzenne?
- Zapewniono szczęśliwy powrót całej załogi do Hiszpanii?
- Odkryto drogę z Europy do Azji Płd.-Wsch.
- Odkryto, że oceany zajmują większą część powierzchni Polski?
- Odkryto nieznane wybrzeża kontynentów, cieśniny, wyspy?
- Ferdynand Magellan otrzymał po powrocie tytuł szlachecki od króla Hiszpanii?
- Odkryto drogę morską przez Kanał Panamski?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:45:27+01:00
- Sprowadzano do Europy cenne przyprawy korzenne? tak
- Zapewniono szczęśliwy powrót całej załogi do Hiszpanii? nie
- Odkryto drogę z Europy do Azji Płd.-Wsch. nie
- Odkryto, że oceany zajmują większą część powierzchni Polski? nie
- Odkryto nieznane wybrzeża kontynentów, cieśniny, wyspy? nie
- Ferdynand Magellan otrzymał po powrocie tytuł szlachecki od króla Hiszpanii? tak
- Odkryto drogę morską przez Kanał Panamski? nie
2 5 2
2010-01-18T15:45:34+01:00
2010-01-18T19:20:29+01:00