1-sprawdź odpowiedzi agaty i mirka .błędne odpowiedzi podkresl na czerwono ,postaw oceny
sprawdzian -wykonaj dzialanie
1) -2x+5x
2) 3+6x-x
3)20+(-3x+y)
4)2x-(-y-1)
5)(6x-4):2
6) -3(y-1)
agata -rozwiązanie :
1)3x
2)5x+3
3)20+3x+Y
4)2x+y+1
5)3x-2
6)-3y+3
mirek -rozwiązanie :
1)-3x
2) 9
3)20-3x+y
4)2x+y-1
5)3x-2
6)-3y-1

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:48:31+01:00
Złe odpowiedzi ma:
1.mirek
2.mirek
3.agata
4.mirek
5.obydwoje mają dobrze
6.mirek
38 4 38
2010-01-18T15:54:20+01:00
Agata dobre odpowiedzi to 1,2,4 5, a poprawne mirka to 3, 5,
24 3 24
2010-01-18T15:54:52+01:00
Agata ocena -3
1. tak
2. tak
3. nie
4. nie
5. tak
6. nie

mirek ocena4
1. nie
2. nie
3. tak
4. tak
5. tak
6. tak
31 2 31