Odpowiedzi

2010-01-18T15:50:44+01:00
Proste.xd

obw. dzielisz przez 4..wtedy wyjdzie ci ile ma 1 bok i wtedz bok razy bok.
2010-01-18T15:51:06+01:00
Pole liczy się a*a

więc np. jak obwód wynosi 16 to szukasz coś razy coś(takie same liczby) = 16

w tym przypadku to 4 bo 4 razy 4 = 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:51:37+01:00
Pole kwadratu oblicz się wg wzoru:)
P=a*a
Kwadrat ma 4 równe boki więc podziel obwód na 4 i to co ci wyjdzie to jedna ścianka.
Pomnóż dwie ścianki ze sobą i wyjdzie ci pole kwadratu:)
Chyba:):)