Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:51:07+01:00
Prostokąt-P.=a*b
kwadrat-P.=a*a
równoległobok- P.=a*h
romb-P.=e*f/2
trójkąt-P.a*h/2
trapez-P.=(a+b)*h/2

Mam nadzieję że to o te ci chodzi....
1 4 1
2010-01-18T15:54:55+01:00
Trójkąt :
# 1/2 a*h
Prostokąt :
# a*b
Kwadrat :
# a*a
Romb :
# 1/2 *e*f
Równoległobok :
# a*h
Trapez :
# 1/2 *(a+b) * h
Koło :
pi x r(do potęgi)
2010-01-18T15:58:05+01:00
Pole koła: π R²
Pole kwadratu: a²
pole prostokąta: a*b
pole trapezu: ½*(a+b)*h
pole trapezu prostokątnego: ½*(a+b)*c
pole równoległoboku: a*h
pole rombu:a*h lub ½*d1*d2
pole trójkąta: ½*a*h
pole trójkąta prostokątnego:½*a*b