Odpowiedzi

2010-01-18T15:52:12+01:00
Możemy ich poczęstować ich swoim jedzeniem
Możemy dawać pięniądze lub wysyłać sms do danych fundacji, które im pomogą
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:53:33+01:00
Organizować zbiórki żywności lub pieniędzy na żywność, ogłosić nabór osób chętnych do pomocy w przygotowaniu posiłków itp
  • xdda
  • Początkujący
2010-01-18T15:53:36+01:00
Resztki jedzenia z knajp itp oddawać do schronisk dla bezdomnych ludzi.