Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T15:56:33+01:00
Buch, - książka
kuli, - długopis
rucksak, - plecak
spitzer, - strugaczka
bleistift - ołówek
radiergummi, - gumka
buntstift - kredka
pinsel - pędzel
tintenkiller -
schere, - nożyczki
federtasche, -
buch, - książka
lineal - linijka
heft. - zeszyt
1 4 1
2010-01-18T15:57:05+01:00
Książka
długopis
plecak
temperówka
ołówek
gumka
kredka
pędzel
zmazywacz (ten do pióra, wiesz o co chodzi)
nożyczki
piórnik
książka
linijka
zeszyt

Proszę ;).


1 4 1
2010-01-18T16:06:56+01:00
1.książka
2.długopis
3.plecak
4.strugaczka
5.ołówek
6.gumka do mazania
7.kredka
8.pędzel
9.kolorowy ołówek
10.nożyczki
11.kolorowa torba
12książka
13linika
14zeszyt