Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:33:28+01:00
W mitologii o powstaniu swiata mówi sie ze na poczatku był chaos a pozniej z biegiem czasu zaczelo ksztaltowac sie zycie. w bibli jest napisane ze bóg stworzyl swiat wciagu 7 dzi i w kazdy dzien cos innego powstalo a na koncu bóg czyli w 7 dzien odpoczywal
2010-01-18T17:34:55+01:00

W piśmie świętym w księdze Rodzaju (Rdz) w rozdziale pierwszym i drugim są dwa opisy stworzenia człowieka i świata.
W pierwszym opisie Bóg stworzył świat w 7 dni.
1.opis
1 dzień-niebo, ziemia, światłość, ciemność
2 dzień-ziemia(ląd),wody(morza)
3 dzień-krzewy,nasiona,rośliny
4 dzień-gwiazdy, słońce, księżyc
5 dzień-zwierzęta w wodzie i powietrzu
6 dzień-zwierzęta na ziemi oraz człowiek
7 dzień-Bóg odpoczywa
2.opis
Mówi o tym że Bóg ulepił człowieka z prochu ziemi i tchną w niego tchnienie życia.
pozdrawiam :)