Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:06:30+01:00
Korzyści:
Naprawienie błędów przeszłości.
Zapobieganie tragedią (np. pożarom)
Zagrożenia:
Nieodwracalne straty przez zmienienie jakiegoś wydarzenia.

Na prawdę sorry, ale już więcej nie wymyślę:) Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam w zadaniu :)
8 4 8
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T17:28:30+01:00
Korzyści : można zobaczyć jak będzie wyglądać życie w przyszłości,

zagrożenia : ominiemy dużo wspaniałych chwil, w przyszłości możemy zobaczyć coś co by nas ee...przestraszyło np. śmierć bliskiej osoby...