Odpowiedzi

2010-01-18T16:15:16+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).

Droga babciu

Droga babciu piszę do ciebie ten list ponieważ dawno się z tobą nie kontaktowałem i jestem ciekaw jak twoje zdrowie . Mam nadzieję że przyjadę do ciebie na ferie zimowe. U mnie wszystko dobrze . Babciu chciałem zapytać czy zrobiłaś mi ten szalik o który prosiłem. Nie mogę się doczekać kiedy go założę. Bardzo lubię rzeczy zrobione przez ciebie. Przy okazji chciałem złożyć ci życzenia z okazji Dnia Babci . Życzę ci wiele zdrowia radości z wnucząt oraz wszystkiego najlepszego. Do zobaczenia niebawem. Pozdrawiam i ściskam cie mocno Szymek.
249 4 249
Dzięki (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Dzięki.Dostałem za to 6
fajne ale mi naraqźie nie pasuje bo jeszcze nawet daleko do ferji:( ale fajne naprawde dam dziękuje
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:23:40+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Kochana Babciu!
Pisze do Ciebie ten list , poniewaz dawno juz sie nie widzielismy . Chcialabym sie dowiedziedz jak tam Twoje zdowie?Co tam u Ciebie slychac nowego? Jak tam minely wakacje ? Slyszlam ze bylas z dziadkiem na wakacje w Hiszpani. Pewnie porobiliscie duzo zdjec .Bardzo chcem je zobaczyc i juz sie nie moge doczekac waszych opowiesci i spotkania z wami.
Jesli chodzi o mnie to wszytsko jest wporzadku , mam dobre oceny w szkole , nie choruje i przygarnelam ostatnio malego pieska ze schroniska . Nazwalam go chlipcio bo on tak smiesznie ciaga noskiem .Lubie sie z nim bawic .On jest taki smieszny . Odrazu w domu zrobilo sie weselej. Bardzo bym chcial bys go Babciu zobaczyla. Odwiedz nas jak najszybciejz dziadkiem.Juz sie nie moge doczekac.
Tesknie za Toba i Cie bardzo sciskam goraca i caluje
Twoja kochana wnucia
202 3 202