Odpowiedzi

2010-01-18T16:09:45+01:00
Zimia jest ipiękną porą roku, jest czysto i biało. Można podziwia zaszronione drzewa i piękne zwisające sople. Przykryte łąki grubą wastwą białego puchu są ja miód dla ust.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:11:58+01:00
Mimo tego ze pada snieg i na dworze panuje siarczysty mroz, zimowa pore rowniez mozna polubic. Spadajace platki sniegu, wielki balwan przed prawie kazdym z domow to wielki uroki zimy. Dzieci kochaja te pore. Wielkie zaspy w ktorych mozna sie bawic, sniezki ktorymi kazdy z nas na pewno kiedys zostal obrzucony i w koncu sanki - to frajda dla kazdego dzieciaka. Ale chyba najbardziej zime mozemy podziwiac w lesie. Las zima wyglada cudnie.snieg polyskuje w zimowym sloncu jak tysiac diamentow poukladanych jeden obok drugiego.drzewa wygladaja jak ogromne balwanki.pod nogami snieg chrupie jakby ktos chodzil po mace.nie widac juz zielonej trawki ani letnich lisci na drzewach.z nieba leca biale gwiazdy ktore pod cieplem ciala znikaja jak marzenia.na bielutkim sniegu widac male stupki zwiezratek ktore poszukiwaly jedzenia.Nigdy nie widzialam czegos tak cudownego jak las zimowym porankiem.
6 4 6