Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:14:18+01:00
To muzyk? Jeśli tak to napewno bym pogadała z nim o jego muzyce. O tym co go inspiruje do pisania piosenek. O koncertach. O fanach, bo bez tego kariery nie ma.

UWAGA !
Nigdy nie zaczynaj tematu o sprawach prywatnych!

No i chyba najważniejsze to to że poprosiłabym o autograf i wspólne zdjęcie. Ale to tak dodatkowo xd
1 5 1
2010-01-18T16:16:29+01:00
Pytania:
1. Co lubisz robic?
2. Masz dużo przyjaciół?
3. Lubisz byc sławny?
4. Zależy ci na tej sławie?
5. Lubisz to co robisz?
6. Czy to co robisz to twoje hobby czy praca?
7. Od kiedy zacząłeś/aś (spiewac,grac,malowac.. zalezy kto ma byc twoim idolem)?
8. Czy w zyciu dla Ciebie najważniejsza jest sława?
1 5 1