Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:09:58+01:00
Dam ci rozwiązanie na dwa sposoby ;).

1 sposób:
4cm x 2000 = 8000cm = 80m

2 sposób:
skala 1:2000
plan teren
1 cm ------> 2000cm = 20m
4 x 20 = 80m

ODP.: Odległość w terenie od ula do lipy jest równa 80m.

Ale chyba ten pierwszy sposób jest lepszy ^^.
1 5 1
2010-01-18T16:10:58+01:00
1:2000cm / 100cm
1: 20m
4*20m = 80m
Odp: Odległość w terenie między ulem a lipą wynosi 80 metrów
1 1 1