Ogólnie to nie jest zadanie z biologii , ale z przyrody. Brzmi tak :Napisz, jaki jest związek między wydobyciem surowców mineralnych, a rozwojem gospodarczym wybranego regionu Polski.
Proszę o jak najszybsze rozwiązanie. Zadanie za 50 pkt.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T19:28:33+01:00
Im więcej surowców jest wydobywanych w danym kraju, tym większa ilość pieniędzy ze sprzedaży i eksportu tego surowca.
A jeżeli państwo ma duży budżet to mówi się że jest mocno rozwinięte gospodarczo.
1 5 1
2010-01-18T19:28:53+01:00
Na przygładzie śląska
na śląku wydobywany jest węgiel kamienny (czarny) potrzebny do np ogrzewania domów, w hutnictwie. na tym terenie zasoby węgla są duże więc buduje się dużo kopalni oraz hut które potrzebują dużo węgla
1 5 1