Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T16:10:22+01:00
Wzielismy,wzieli,
zaczelismy,zaczeli,
kopnelismy,kopneli,
zdjelismy,zdjeli
2010-01-18T16:12:10+01:00
Wziąć
my wzięliśmy
wy wzięliście
oni wzięli
zacząć
my zaczęliśmy
wy zaczęliście
oni zaczęli
kopnąć
my kopnęliśmy
wy kopnęliście
oni kopnęli
zdjąć
my zdjęliśmy
wy zdjęliście
oni zdjęli
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:12:37+01:00
Wzięliśmy
wzięliście
wzięli, wzięły
zaczęliśmy
zaczęliście
zaczęli, zaczęły
kopnęliśmy
kopnęliście
kopnęli, kopnęły
zdjęliśmy
zdjęliście
zdjęli, zdjęły
1 5 1