Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:12:58+01:00
Masa to wielkość fizyczna określająca ilość substancji materii.
W układzie jednostek miar SI wyrażana jest w kilogramach.
Symbol stosowany przez fizyków na oznaczenie masy to: m.

Jeśli interesuje Cię więcej to napisz na pw.
Liczę na naj, pozdro
7 3 7
2010-01-18T16:13:17+01:00
Masa jest to pojęcie fizyczne określające bezwładność i oddziaływanie grawitacyjne ciał.Mierzymy ją dzięki wadze i mierzymy ją w kg.
Mam, nadzieję, że bd naj ;)