Odpowiedzi

2009-09-29T07:42:46+02:00
Młodzież ocenia wartość człowieka po wyglądzie.Jeśli ktoś jest nie zbyt nie zbyt,nie ma szans na nawiązanie przyjaźni.
Młodzież marzy żeby być lepszym od wszystkich.Jest potrzebna,kto będzie rządził krajem,jak wszyscy zginą.Młodzież buntuje się,nie chce być kontrolowana przez rodziców lub opiekunów. TAKA JEST MŁODZIEŻ
25 3 25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T08:10:03+02:00
Młodzież współczesna bardzo się różni od młodzieży z czasów naszych dziadków.

Młodzież marzy, by inni postrzegali ich za lepszych. Bardziej patrzą na gadżety jakie mają, np telefony, MP4, oryginalne ciuchy. Uważają, że jak ktoś jest gorzej ubrany to już znaczy, że jest gorszy a właśnie tak nie jest. Są też ludzie biedni, którym ledwo wystarcza na chleb i nie ma pieniędzy na lepsze ubrania. Ale wtedy najlepiej jest się z takich ludzi śmiać.Tylko, że nawet młodzież sobie nie wyobraża jaki ból zadaje biednym.Ale są także wyjątki, które za swój cel stawiają naukę, aby coś osiągnąć, mieć jakieś dobre wykształcenie i się wyrwać z tej szarej rzeczywistości. Młodzież buntuje się przeciwko prawu jakie obowiązuje u nas a przede wszystkim przeciwko ludziom, którzy narzucają im swoje zdanie.
20 3 20