Odpowiedzi

2010-01-18T16:19:44+01:00
-Jaka pana zdaniem jest dzisiejsza młodzież?
-Jest rozpuszczona i niezdyscyplinowana.
-A co pana zdaniem mogło by ich zdyscyplinować do tego aby nie były takie jakie są?
-Na pewno większa uwaga rodziców na to co robią ich dzieci, rozmawianie z nimi o tym jak powinni się zachowywać w różnych sytuacjach,a jeżeli nie słuchają to trzeba dać im trochę dyscypliny.

7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:34:44+01:00
Dzisiaj porozmawiam ze spełnioną nauczycielką, która mimo swoich lat nadal pragnie kształcic dzieci i młodzież. Janina Góralska, pracuje już od 40 lat w swoim zawodzie i jak narazie nie ma zamiaru kończyc go.
ty: witam chciałabym zapytac się panią jak można osiągnąc tak wielki sukces w pracy jak pani.
pani: jest mi niezmiernie miło, że jestem postrzegana jako osoba, która Ci imponuje. Zaczynajmy.
T: Co może pani powiedziec o swojej pracy?
P: Będąc nauczycielką, mogę stwierdzic, iż uwielbiam tę pracę, kocham spędzac czas z dziecmi, przy tym ucząc ich.
T: Jakie dwa wyrazy określają ten zawód?
P: sądzę że można o nim powiedziec Interesujący i zabawny,
T: Prosze o uzasadnienie wyboru?
P: interesujący, bo to co interesuje moich wychowanków, interesuje mnie, a zabawny, ponieważ mając wśród siebie tyle maluszków grzechem byłoby nie śmiac się.
T: Bardzo ciekawe odpowiedzi, jaki jest przepis na taki sukces?
P: Myślę, że najważniejszymi składnikami przepisu są m.in chęc, zapał, wiedza i sobra wola, bo przecież chcemy przekazac swoją wiedzę następnemu pokoleniu.
T: Co mogłaby pani powiedziec początkującym nauczycielkom?
P: Aby się nie bały pracy z dziecmi, i odważnie brnęły ucząc innych i również samą siebie.
T: Bardzo dziękuję za cierpliwośc i wyrozumiałośc.
P: Ja również dziekuję, było mi bardzo miło.
7 3 7