Zamień jednostki:
a). 3dm sześcienne = (ile to litrów)
b). 5dm sześciennych = (ile to cm sześciennych)
c). 12cm sześciennych = (ile to mm sześciennych)
d). 5cm sześciennych = (ile to ml)
proszę o szybką odp. ! ;)
i rozpiszcie to... np.:
1dm sześcienne = 10cm sześciennych * 10cm sześcien. * 10cm sześ. = 30 cm sześcienne ... :****

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:14:46+01:00
A) 3dm =3 litry
b)5dm = 500 cm
c)12 cm = 120mm
d)5cm = 50 ml

Pozdrawiam Trocek
1 5 1
2010-01-18T16:16:20+01:00
A)3l
b)5000cm szescienne
c)1200cm szescienne
d)500000ml
Robilem z ksiazka prosze o najlepsza. podrawiam:D
4 2 4
2010-01-18T16:25:20+01:00
3dm sześcienne = 3 litry
5dm sześciennych = 50cm sześciennych
12 cm sześciennych =120 mm sześciennych
5cm sześciennych = 50ml
1 1 1