Odpowiedzi

2010-01-18T16:24:18+01:00
Ostatnio miałam bardzo dziwny sen. Śniło mi się, że płynęłam wielką łodzią po ogromnym morzu. Było bardzo ciemno, a ja byłam zupełnie sama. Nie wiedziałam, gdzie płynę. Bardzo się bałam. Na szczęście sen się skończył.


Recently I had a very strange dream. I dreamed that flowed in a great boat great sea. It was very dark, and I was completely alone. I did not know where I swim. Very afraid. Fortunately, the dream is over.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:46:39+01:00
Once I had a very strange but instructive dream. I was in the queen. When I went out on the road of my town I have not seen a living soul. Scared emptiness wandered across it looking for some creatures. Suddenly came from behind the shadow of a woman who told me that although I am the queen found time for family. The next day I understood the meaning of the sentence that I am overworked but I have to take care of family and friends.
...Po polsku...
Raz miałam bardzo dziwny ale pouczający sen . Byłam w nim królową. Gdy wyszłam na drogę mego miasta nie widziałam żywej duszy . Wystraszona pustką błąkałam się po niej szukając jakiegoś stworzenia. Nagle wyszła zza cienia kobieta, która powiedziała mi że chociaż jestem królową muszę znaleźć czas dla rodziny. Następnego dnia zrozumiałam sens tego zdania że choć jestem zapracowana muszę dbać o rodzinę i przyjaciół.

Myślę że tak może być :P pzd ;***