Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T14:27:18+01:00
1.Postawa, którą Miłosz nazywał "Ketmanem" polegała na wyrażaniu uczuć, bądź opinii odmiennych od tych, które czujemy i z którymi się identyfikujemy. Np. Lubię grać w Tibię, ale koledzy się z niej śmieją, więc im mówię, że nie lubię.

2.Oczywiście. Podałem jeden przykład. Kolejnym może być:
-Lubię szkołę, ale wszyscy mówią, że jest głupia i śmieją się z tych, co ją lubią(nazywają kujonami), więc ja też mówię, że nie lubię.
____________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.

3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:00:33+01:00
1 . "Ketmanem" Czesław Miłosz nazywał postawę , która polegała na mówieniu odmiennych uczuć , niż tych które naprawdę czujemy, np. jeśli ktoś lubi oglądać Klan , a wszyscy w szkole skarżą się że ich dziadkowie ciągle oglądają tylko klan i klan, więc ja mówie żę go nie lubie , choć w rzeczywistości jest inaczej.


2 . No jasne ; D
np . Gdy zaliczę jakiś sprawdzian na złą ocenęm to nie mówię że się tym przejmuje , bo jestem bardzo wrażliwą osobą , lecz kłamię żeby sobie nie przynieść wstydu i być uważąną za kujona który boi się dostać gorszą ocene ..
1 5 1