Odpowiedzi

2010-01-18T16:25:39+01:00
Przysłówek jest nieodmienną częścią mowy.Nazywa wykonywanie czynności.Podobnie jak przymiotnik podlega stopniowaniu.Stopniują się przysłówki , które pochodzą od przymiotników
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:33:37+01:00
Przysłówek jest nieodmienną częścią mowy.
Nazywa cechy,czynności i stanów,a także natężenie cech.Podobnie jak przymiotnik podlega stopniowani. Stopniują się przysłówki,które pochodza od przymiotników. :)



8 3 8