Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:24:55+01:00
Łatwe a więc:

Mut, gdzie jesteś?? My mamy dla ciebie dwa dobre prezenty na twoje urodziny. Dużą kość i nowy koc.
1 5 1
2010-01-18T16:25:27+01:00
Mut gdzie jesteś...? Mamy dwa miłe prezenty na twoje urodziny. Dużą kość i nowy koc
1 1 1
2010-01-18T16:44:24+01:00
Mut, gdzie jesteś?? My mamy dwa miłe prezenty na twoje urodziny. Duża kość i nowy koc
1 1 1