Odpowiedzi

2010-01-18T16:25:47+01:00
Piramida Cheopsesa była uznawana za jeden z cudów świata, ponieważ jak na starożytność to ta budowla jest bardzo rozbudowana, wielka oraz wyodrębniona.
28 3 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:27:02+01:00
Jest uwazana z jeden z cudów świata ponieważ ponieważ znajdowała się pomiędzy najbardziej popularnymi celami turystycznymi nawet w takich czasach jak 1600 rok p.n.e.
32 2 32
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T17:19:58+01:00
Piramida Cheopsa uważana była za jeden z siedmiu cudów świata, ponieważ była budowana wiele lat bez żadnych maszyn ani sprzętów mechanicznych, które pomogły by w budowie - została wybudowana jedynie siłą rąk ludzkich.
21 4 21