Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:25:58+01:00
- narządy oddechowe: oskrzela
- łuski ułożone dachowato
- śluz zmniejszający tarcie
- struna grzbietowa ciemniejsza od brzusznej
- ubarwienie ochronne, obronne, odstraszające
- płetwy : ogonowa, grzbietowa, odbytowa
- nieruchome połączenie głowy z tułowiem
- opływowy kształt ciała
- oczy bez powiek
-pęcherz pławny
- produkcja dużej ilości gamet
- zapłodnienie zewnętrzne
-są zmiennocieplne
- 1 przedsionek, 1 komora serca, 1 obieg krwi
- samoregulacja ciśnienia i soli mineralnych
17 4 17
2010-01-18T16:26:53+01:00
-opływowy kształt ciała
- płetwy
- pęcherz pławny
-łuski
-skrzela
-kolory (tylko niektóre ryby mają np. takie kolory, że prawie się ich nie widzi np. na dnie, lub takie co odstraszają inne ryby;) )

Mam nadzieję, że się przyda:):)
12 3 12