Odpowiedzi

2010-01-18T16:29:08+01:00
A) prostokąt, kwadrat
b)prostokąt, kwadrat, romb, równoległobok
c)kwadrat, romb
d)kwadrat, romb
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:29:33+01:00
A) równe: prostokąt, kwadrat, trapez równoramienny
b) dzielą się na połowy: kwadrat, romb, prostokąt, równoległobok
c) przecinają się pod kątem prostym: kwadrat, romb
d) przecinają się pod kątem prostym i dzielą się na połowy: kwadrat, romb
6 5 6
2010-01-18T19:48:52+01:00
A)prostokąt, kwadrat, trapez równoramienny
b)kwadrat, romb, prostokąt, równoległobok
c)kwadrat, romb
d) kwadrat, romb

^^
1 1 1