Odpowiedzi

2010-01-18T16:27:47+01:00
W=P/t
2kW= 2000W

W= 2000W/20min

w=100J
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:28:59+01:00
Dane:
P= 2 kW = 2000 W
t= 20 min = 1200 s
W = U ∧ I ∧ t <- praca urzadzen elektrycznych
U ∧ I = P
W= P ∧ time
W= 2000 W ∧ 1200 s = 2400000 J = 2400 kJ
Odp: Wykona prace 2400 kJ.
U- napiecie
I - natezenie
1 5 1
2010-01-18T16:37:36+01:00
W=P*t
P=2KW= 2000W
t=20 min=1200s

W= 2000W*1200s
W=2400000J