Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T16:33:14+01:00
Mój dom to dla mnie skarb, którego staram się strzeć ponad wszystko.
Przebywając w nim czuję się bezpiecznie, spokojnie.
Dom jest dla mnie schronem, w którym zawsze znajdę ciche, własne miejsce.
Właśnie tu, czuję prawdziwą, rodzinną, przyjazną atmosferę.
W domu, zawsze mogę pozwolić sobie na wszystko: głośny śmiech czy gorzkie łzy.
Gdyby nie dom, nie miałabym gdzie się schornić w chwilach zagrożenia.
4 5 4
2010-01-18T16:33:48+01:00
... miejsce gdzie spotykam całą rodzinę.W domu są wszyscy na których mi zależy.W tym magicznym miejscu jestem przez wszystkich kochana.Według mnie dom to miejsce gdzie każdy morze być sobą.
1 5 1