Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:35:40+01:00
Jezioro- roślina-płoć-szczupak glon-płoć-szczupak-jastrząb
pole- zborze-mysz-jastrząb trawa-mysz--jastrząk
las- trawa-zając-lis trawa-ślimak-lis
łąki - liscie trawy->mszyce->biedronka->czajka->jastrzab
poziomka-gąsienica-żab
1 5 1
2010-01-18T16:38:39+01:00
Las -> kora dębu-kornik-dzięcioł-jastrząb
jezioro -> plankton roślinny-> rozwielitka-> karp-> szczupak.