Odpowiedzi

2010-01-18T16:34:24+01:00
Tasznik pospolity
Wiązówka błotna
Jeżyna fałdowana
Malina właściwa
Głóg jednoszyjkowy
Śliwa tarnina
Kolendra siewna
Kminek zwyczajny
Biedrzeniec anyż
Biedrzeniec wielki
Mącznica lekarska
Dziki bez czarny
Czosnek pospolity
Konwalia majowa
Rumian rzymski
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:36:40+01:00
Cebula, czosnek pospolity, szczypiorek, chrzan pospolity, pasternak zwyczajny, pietruszka zwyczajna, kolendra siewna, koper ogrodowy, tymianek pospolity, wilżyna ciernista, babka lancetowata, miodunka plamista, mącznica lekarska czy też rzepik pospolity.lulek czarny, ciemierzyca biała, wilżyna ciernista, babka lancetowata, miodunka plamista, mącznica lekarska czy też rzepik pospolity.

do wyboru do koloru;)
2010-01-18T16:37:11+01:00
Aloes drzewiasty
Babka płesznik
Czepota puszysta
Dąb szypułkowy
DEREŃ WŁAŚCIWY
Dzika róża
Dziurawiec zwyczajny
Imbir
Len zwyczajny
Malina właściwa
Malwa czarna
Nagietek lekarski
Owies zwyczajny
Orzech włoski
Skrzyp polny
Uczep trójlistkowy
Wierzbownica drobnokwiatowa
Żurawina