Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:38:32+01:00
Według mnie dziś zwraca się uwagę przede wszystkim na nowe, piękne infrastruktury o nowoczesnym stylu, które budzą zachwyt jak i podziw ponieważ są inne niż te które znaliśmy dotychczas, chodzi mi to o stare nudne szare zabytki których większość ludzi
nie ma ochoty zwiedzać. Podsumowując inność budowli jest ceniona w dzisiejszych czasach.
34 2 34
2010-01-18T16:44:23+01:00
Pięknie rzeźbione kościoły, kolorowe mieszkania, parki z pięknymi widokami , wysokie budynki . :P Jak coś to coś dopiszę . ( ;
1 3 1